Mitten av november

Förra året vid denna tid hade detta område och även Linköping redan fått en hel del snö, det var vitt utomhus och kallt.

Nu ett år senare lyser snön och kylan med sin frånvaro.

Det är minusgrader och frost varannan dag, sedan plusgrader och höstakltigt de andra dagarna.

Jag tror det är vädrets omväxlande temperatur som gör att jag håller på att bli sjuk.

Jag vill inte bli sjuk, men känne ri halsen att allt inte är som det ska.

Vill träna, må bra och känna mig stark och frisk.

Göra det jag tycker är roligast, dvs träna och möta likasinnade, de som också tränar på Hudiksvalls Gym :)

Jag tycker om stället och trivs med instruktörer och lokaler.

Jag trivs och tycker om Hudiksvall, min lägenhet, att bo på öster och området jag promenerar genom till och från city/gymmet

Villaområdena, mysigt se in genom fönster och se alla mysiga villor och tomter. Känner mig säker och tycker jag flyttat till en fantastisk stad.
Bara 2 timmars resa hem till Uppsala/Rosersberg
Mittemellan två större städer, Sundsvall och Gävle.
Nära naturen och skogen och det vilda

Den vackraste vyn såg jag förra veckan när jag var ute och gick, kom till en liten höjd, och såg ut över hela hudik på kvällen, lampor lyste inne och ute. Det var vackert =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0