Mina kvällar denna första vecka i Hudiksvall

Ja, det har inte bara varit jobb denna vecka... men kanske inte så mycket mer ändå, för att vara ärlig :)

Har varit sjukt trött på kvällarna, så jag har varit smart nog att åka och träna direkt efter jobbet, annars hade jag nog inte kommit iväg.

I tisdags tränade jag BodyPump följt av CXworx på Hudiksvalls Gym & Fitnesscenter, bra ledare och bra lokal. Och en månadskostnad på cirka 300 kr, vid autogiro - helår!!

I onsdags testade jag BodyPump på Puls & Träning (P&T), på Skvallertorget. Det var ett nybyggt gym och träningslokal, med högt i tak och ljusa lokaler, och även där bra instruktör och superb lokal, men nackdelen där var en initial medlemsavgift/administrativ avgift på 400 kr och sedan en högre månadskostnad än på det andra stället. Så jag tror inte det blir där jag kommer att träna. Men fint var det!!!

Jag har inte behovet av att kunna gå och träna på gym när som helst, som P&T hade som sitt säljknep, jag har tillgång till gymmet som ligger i anslutning till bruket när som helst, och gratis entré till badhusen i Iggesund och Hudiksvall genom jobbet. Och det jag vill träna är ändå samma på de ställen jag testat än så länge, dvs gruppträning.

I torsdags blev det vila, för kroppen behövde det, så jag stannade lite längre på jobbet, hade en kurs på eftermiddagen.

På torsdagen var det också några reparatörer på jobbet från YIT, en av dem var en snygg kille som jag blev attraherad av, satt i fika rummet efter ett morgonmöte, han kom in och satte sig. Kollade på varandra, kollade in honom, han tog av sig sina glasögon, men han var snygg med dem på också. Var väldigt medveten om varandra, och han kollade in mig också. Satt på varsin sida av rummet typ... Och jag kunde inte släppa hans kropp, hans ansikte, hans armar och händer med blicken...
Tycker det är roligt när sådant händer, att det kom en attraktiv kille in i fikarummet, som jag blev attraherad av. han var lång och mörkhårig, hade keps och fint ansikte. Och han var bara snygg.

Ömsesidigt intresse, för jag såg och märkte att han kollade in mig. Och grämer mig att jag inte snackade med honom, hörde mig för om han ville ses.

När jag var på väg till kursen så passerade jag i gången utanför där han och hans kollega stod och fixade med en provningsmaskin, när jag passerade så kollade han upp och våra blickar möttes för en kort sekund, innan jag drog vidare...

Vet inte vad han heter, vet inte var han bor (troligen Söderhamn, eller i närheten), det enda jag vet är att vi fick kontakt, båda var intresserade, han var speciell och jag tyckte han var snygg... och var han jobbar :)
Inte mycket att gå på alltså... bara hoppas jag får träffa honom igen, och då ska jag ta chansen...

Kan inte glömma honom... och vill träffa honom igen :)

Idag så har jag tränat BodyPump på Hudiksvalls Gym...

Det blir nog bra att bo här och killar korsar ens väg när man minst anar det, och det finns en hel del här i krokarna =)

kommer nog bli kär här också :)
Hoppet lever

Och jag trivs med mitt liv här, och med omgivningarna och med staden och allt.

Mitt badrum är snart klart, golv och väggar är klara nu.... Blir nog klart nästa vecka

Ska prova soffor i helgen och bestämma mig för en som jag ska köpa, en riktig soffa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0