A new start - a new life

Det börjar dra ihop sig nu. Sov oroligt inatt, kändes inte som jag sov alls, inte så djupt som jag brukar iallafall.
Hade en avskedskväll med middag och bowling med jobbet, enheten. Det var efter det som det började kännas verkligt, det som varit ett faktum ända sedan den 21 juli i år.
Dagen då mitt liv förändrades.

Blev lite stressad och nervös och spänd inför de kommande dagarna.
Känner att det fortfarande är mycket att göra, och jag har bara 2 kvällar på mig att få allt gjort.

Idag har jga planerat att gå hem vid 3-tiden, närvara vid besiktningen av lägenheten och sedan vara hemma och packa ihop HELA köket och badrummet. Diska och packa, bära upp resterand ekartonger från förrådet och tömma det helt, bära upp cykeln till lägenheten alt lämna in den på lagning... Kanske är en smartare idé :)

Det börjar gå upp ett ljus för mig, jag inser att jag ska lämna Linköping...
Inte gå ut på NH något mer, inte gå på bio på Filmstaden, inte gå genom stan till Medley-Sporthallen någon mer gång, inte gå genom trädgårdsföreningen på ett tag, inte korsa borggården på kvällen och se upp mot domkyrkan och slottet.

Så mycket minnen och så mycket man kommer sakna.

Att jag inte kommer tillbaka till VTI på måndag, att detta är min sista vecka här

Så är det livet förändras.... Och jag hoppas till det bättre :)

Följ mig gärna på min nya resa
Till Hudiksvall.....
Resan börjar nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0