Snart dags....

Det drar ihop sig... snart bär det av till Hälsingland, roligt och spännande med en ny stad och en ny del av Sverige att bo, jobba och leva i.
Upp till Norrland :)
Har länge känt en dragning till norrland och då är det väl bara rätt att jag ska flytta dit, kanske äntligen kommer hem :)

Igår gjorde jag en spurt i packningen, och packade i stort sett klart, har bara en kartong kvar och den behövs nog, har en del kvar faktiskt :P
Får organisera så jag lägger ner mjuka saker som mina gosedjur och täcke och kuddar i kartonger med böcker och tunga saker, så kommer allt med iaf.

Det blev 7 st kartonger,både flyttlådor och banankartonger, för alla köksgrejor och den mat jag inte vill slänga, torrvaror.

Så totalt drygt 20 kartonger, inkluderat 4 st väskor - med kläder och militärutrustning.

Två dagar kvar på jobbet, en natt kvar i Linköping. Det känns.....

I eftermiddag ska den äntligen dit, tatueringen. Så jag får ett bestående och permanent minne, gott minne, från Linköping.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0