Att lära känna sig själv...

Jag tror jag har hittat mig själv på ett helt annat sätt denna sommar.
 
Jag vet nu på riktigt vem jag är och vad jag vill, vad som är viktigt i mitt liv och vad som gör mig glad.
 
Jag har blivit lugnare, tryggare och mer säker på vem jag är och vad jag vill i livet.
 
Jag mår bättre än på länge, och saker har fått landa.
 
Jag har hittat en livsstil och ett sätt att leva som jag trivs med.
 
När magen mår bra, mår jag bra.
 
Jag har lärt känna mig själv och vågar vara och visa vem jag verkligen är.
 
Jag bryr mig mindre om vad andra tycker och tänker om mig, och är mer självsäker och har större självförtroende.
 
Jag tror på mig själv på ett helt annat sätt, och vågar ha de kläder jag vill, de jag trivs med.
 
Vänner, personer jag träffat och umgåtts/umgås med, saker jag gör, testar nya saker och upplever nya platser. Allt detta gör att jag mår bättre.
Folk ser mig på ett anant sätt, jag har blivit bekräftad för den jag är. De tycker om mig för den jag är då jag vågar på riktigt visa vem jag är och vara mig själv.
 
Det finns personer som tycker jag är snygg och het.
 
Jag har fått en helt annan tro på mig själv och det jag klarar av.
 
Framgångar och motgångar har lärt mig mycket.
 
2013 - ett omväxlande år, som jag hoppas bara blir bättre och bättre!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0